søndag 10. november 2013

Svart/hvit løper med en liten feeling av turkis.

En farsdag er over, barna har vært her med pakker til faren i huset, jeg har servert marsipankake og middag. Mette og fornøyde  og en søndag er over. Innimellom alt det andre i dag har jeg sydd litt også. Fikk sydd ferdig løperen som skal i den store julegave eska. Det lille innslaget med turkis ble "prikken over i-en".
 
Brukte bare hvite og svarte stoffer. Ruter på ca 5 cm i firkant. Denne måten å sy stjerner på er morsom fordi ingen stjerner blir like.
Bestillings grytelappene er ferdig og ble sendt før helga. Hele ti par, hun som bestilte dem ringte i dag og takket for fine grytekluter og hun skulle sette inn penger i morgen. Koselig tilbakemelding fra en fornøyd kunde er alltid artig å få. Denne damen har kjøpt grytekluter hos meg i mange år.
 
 På torsdag skal vi reise til Trondheim, nærmere bestemt Hovin. Å det gledes allmektig. Blir sååå bra å treffe barnebarna Saga og Era.  Går alt etter planen tar vi fly denne gangen. Ganske så lettvint å slippe kjøre nå som vinteren står for døra. Verst jeg vet er isete veier og ferje som skal nåås.  Når vi er så dumme at vi bor sånn, er det beste å gjøre det enkelt.


Ønska alle en fin kveld.

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...