søndag 20. oktober 2013

Grandmas kitchen always open

Dette skiltet henger i kjøkkenet. En dag Myrla spiste middag hos oss sa hun tørt:: E det sant bestemor? koka du mat med kjærlighet?  Hi hi jeg lo, men tenkte litt over det, jeg liker ikke å koke eller lage mat. Synes det er ganske så kjedelig og bortkastet arbeid egentlig. Men når familien samles hos oss til middag( ganske ofte) er det bare herlig. 
 Blomstrene kjøpte jeg på Coopen lørdag, skal ta med å sette på grava til pappa sammen med den nye gravlykta jeg kjøpte forrige året, men som ikke kunne settes ned i fjord fordi frost og vinter kom brått.(tele).   Nå har vi fått litt snø og minus 0,5 i dag, men for alldel, dette må bare være et lite dryss. Vi skal ikke ha vinter før til jul har jeg bestemt, basta bom.
 
 
Så har jeg sydd to toilettmapper med ugler på. Ble ikke så veldig fornøyd med resultatet, men sånn kan det bli av og til. I hodet mitt er tingene av og til enklere og sååå lette å få til. Tror det må bli julegave havner i den store eska under sybordet. Den holder forresten på å bli full. Snart på tide å sortere og finne ut av ting og tang.

Må huske på småfuglene, dette bildet er fra i fjord, det er ikke sååå mye snø her enda. (takk for det)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...