lørdag 23. november 2013

Puter med dyrebilder

Sist helg var vi i Trondheim på besøk hos barn og barnebarn. Vi hadde ei skikkelig kosehelg, og supersnill som Stine er, kjørte hun meg på Stoff og Stil.  Blir helt "satt ut" når jeg kommer dit, men klarte etter hvert å summe meg litt. Kjøpte disse fine stofftrykkene som nå er blitt til puter.
Synes bare det å bo så nærme en stoffbutikk ville vært fantastisk
.
Jeg får så mange ideer når jeg går rundt i butikken. Der er så mye fint i garn og stoffer. Mønstre og ideer i alle farger og fasonger.
Men vi reiste med fly og da må en være nøktern. Men jeg var sååå fornøyd med handlingen likevel. Dette blir noe helt annet enn å bestille fra en katalog. Det er et "must" å få kjenne på stoffene, tykkelse, overflate, ja i det hele tatt.
 
 
 
Så disse blir julegaver til barnebarn.
 
I dag er det akkurat en måned til jul.  Best å begynne å se seg rundt, tiden nå bare raser av sted. Akkurat i dag er det regn og masse vind, Vi har hatt et par dager med vinter også.  Blir som jeg vil, kommer vinteren på lillejulaftenen, det holder for min del.
 
Ha en fin dag "der ute".
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...