fredag 29. november 2013

Reve puter

1 lørdag i advent. Så i dag blir det oppå mørkloftet og jakten på adventslysene. Samme som i fjord antar jeg. Lys som ikke virker og ledninger som enten er for lange eller for korte. Jeg har funnet fram julegardinene til kjøkkenet, nyvasket og fin. Fikk faktisk vasket vinduene etter Hilde stormens herjinger også. Men jeg har bestemt meg for at det blir ingen rød teiping av vinduene iår. Sliter i flere måneder for å fjerne limbåndene føles det som. Skal spare meg for den jobben.
 
 

 
I dag skal jeg og Myrla bake pepperkaker. Deigen ligger ferdig i kjøleskapet. Myrla var her i gårkveld og bakte muffins. Med minimal hjelp ble det et nydelig resultat.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...