mandag 25. november 2013

Uglene mine.

Jeg har sydd mange av disse pungene med trykknapp. Passer som pengepung og noen er store nok til mobiltelefonen.
 
 I mitt indre bilde av disse uglene skulle de bli riktig så fine og "snaisne", men slik gikk det ikke helt.  De ble sjeløygde og slappe i ørene. Prøvde å fylle vatt i, men det lyktes ikke helt. Nå har jeg 6 stykker til julemessa, men vet ikke om jeg  tar disse med. Skal fylle ris i bunnen slik at de at de står stødige.



I dag vet ikke vintern om den skal komme eller vente litt. Det regner og snør.  Synes dagene er blitt mye kortere nå, nesten mørkt før middagen er spist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...