lørdag 1. januar 2011

GODT NYTTÅR.

Så har vi rundet et år og begynt på ett nytt ubrukt, langt, herlig, spennende og godt år.  Jeg gleder meg til å ta fatt og begynne det nye året. Nå ligger det bare foran meg som ubrukt og herlig. Alle planene jeg har i hodet skal settes i verk. Dagene blir lengre og lyset kommer tilbake.
I dag snør det litt, men i gårkveld var det en flott kveld og vi hadde det koslig sammen med famelie og venner. Maten ble også vellykket, hørtes det ut som. Idag skal alle restene spises opp.
Godteskålene står også for tur. Best å bli kvitt det søte for ei stund. Heldisgvis bakte jeg lite til jul og det er jeg glad for nå. Det er fridag i morgen også, og jeg skal bare nyte det....Nye pledd i julegave.. skal pakke meg inn og lese, sove og se Tv.  Godt nyttår til dere alle. 
Med vennlig hilsen sølvi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...