onsdag 5. januar 2011

13. DAG JUL

Kjøkkenkroken.


Denne fikk jeg fra Raymond og Maria i år.








I dag skal vi egentlig kast ut jula.. Men jeg sitter her nedsyltet med forkjølelse og føler meg slett ikke pigg nok til å ta fatt i dag. Joda, jeg er lei all julpynten nå.. det er støvete og juletreet drysser litt, dukene er krøllete og flekkete og moden for utskifting. Likevel sitter jeg her og utsetter det hele en dag til. Ute er det klarvær og minus 5.
En nydelig dag er på gang.
Det beste ville vært å gått en lang tur, men jeg må holde meg inne i varmen og bli frisk.

1 kommentar:

  1. Takk for hilsen på bloggen min!
    Jeg kvier meg også for å hive ut jula. Det blir så fargeløst etterpå.
    Men jeg pleier å erstatte jula med noen fargeglade primula som selges straks jula er over. Det gir litt vårfølelse. Ikke så verst det heller.
    God bedring!

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...