søndag 16. januar 2011

Herlige Søndag

En herlig søndag er snart over. I dag har jeg endelig fått gjort mye av det som har vært utsatt altfor lenge. Der i blant fått ordnet i klesskapet og strøket duker. På Rema sist, fant jeg nydelige primula og det er første tegn at det går mot vår. Duken på bildet har mamma brodert og den er helt nydelig. Boksen med roser på fikk jeg hos mamma til bursdagen ifjord Bilderammen formet som hjerter, kjøpte jeg i Namsos sist uke og i den skal jeg ha bilder av mine barnebarn, fortsatt bare 2, mens nr 3 er forsatt bare et englebarn i magen til mamman sin....


Etter en lang tur i regn og vind, kom jeg inn og da hadde mannen i huset middagen på bordet. Lutfisk og en aldri så liten akevitt til. Nå blir det strikking og tv titting resten av kvelden.

2 kommentarer:

  1. Det er herlig med slike søndager, den biledrammen var nydelig, en slik en tror jeg at jeg kunne tenkt meg også :-)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Så koselig du har gjort det! Nydelig duk og ramme, og så herlig med primula!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...