fredag 7. april 2017

Et skråblikk.

En dag for en tid tilbake, jeg ryddet "skikkelig" på sy rommet, dukket dette bildet opp og det var som tiden sto stille et øyeblikk. Et minne om noe så vakkert og jeg får nesten tårer i øynene når jeg ser det. Lille vakre Yvonne som er blitt storesøster. Lillebror var liten og rund, snill og medgjørlig og storesøster visste om det fra første stund.👶







 Så var det denne lift gardinen som ble til  to vesker og to løpere.
 Er så fornøyd med resultatet, skikkelige superfine om jeg må si det selv. he he.


Så ble det nye ullsokker til Celin.  Garn som er multifarget er så spennende å strikke av. I disse tv tider er det alltid greit å ha strikking i hendene. Ikke akkurat tiden for så mye ull nå mot vår, men det kommer godt med her på Helgeland uansett årstid.


Som vi venter på påskeferie og fridager må jeg minne alle på kunsten å kunne slappe av. Kunne ikke finne et bedre bilde som et bevis på det. Er redd vi har glemt litt denne kunsten idag.Stadig er det noe vi må, skal eller vil. Ser bare for meg alle som stresser av gårde for å feire påske på fjellet eller ved sjøen disse dagene. Alle som står i kø og slåss med tiden. Jeg for min del er hjemme i år også. Bryr meg ikke om alle fjelltoppene som skal bestiges eller løypene som må gåes for den del. 

I dag snør det litt igjen så våren er ikke helt bak hushjørnet. 
Ha en fortreffelig palmelørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...