tirsdag 16. april 2024

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for en fantastisk oppfinnelse. Kan ikke glemme alle de"lange bakkene" hvor jeg har kreket meg opp gjennom tidene....så vidt med sprengte lunger og en pust som en hval. Jo den tid er forbi. Smiler fra øre til øre her jeg sitter. Nok en bestevenn.

Når det gjelder symaskin, så fikk jeg også en gladnyhet i går.  Nå skulle ny symaskin bil sendt til meg en av de nærmeste dagene.
Men jeg takker likevel den gamle sliteren på syrommet som har trøstet meg og gjort sitt beste siste dagene. Må innrømme at all denne sytørsken har gjort sitt med meg, nesten som abstinens tenker jeg. Gleder meg veldig til å komme igang igjen. Men som sagt, litt har jeg sydd  som disse gryteklutene.






 En kveld forrige uke var himmelen i ild da sola gikk ned bak Torghatten. Og jeg sier det igjen, vi er velsignet vi som bor her. 

Som en siste gladmelding fra meg så ringte UNN i Tromsø i går og ga resultatet etter scanningen. Heldige meg er fortsatt kreftfri og alt så helt fint ut. Når jeg venter på svar fra prøver, banker alltid hjertet mitt litt ukontrollert og det var deilig å få svar.  Ingenting kan bli bedre for meg. Livet leker og jeg er med.

Gå ut i våren og nyt livet, det kommer ikke i reprise.💗💗💗

1 kommentar:

  1. Jeg gratulerer deg med din første e-sykkeltur. Jeg har ikke en enda, men når jeg går opp på fjellet ser jeg for meg at det ville vært fantastisk :-)) Jeg kan med andre ord klare meg uten innsatsen.
    Og det er flott at symaskinen din kommer og du kan komme i gang.
    Du sydde nydelige grytekluter.
    Jeg syr også :-))) Det er så gøy.
    Alle gode ønsker til deg.
    Ditt bilde med solnedgangen bak Torghatten - drømmen. Takk skal du ha.
    En glad hilsen til deg fra Viola

    SvarSlett

Vi som står opp med sola.

I dag sto jeg opp litt før sola. Den kom over åskammen noen minutter senere. Dagen i dag blir nok fin. Graderstokken viser imidlertidig bare...