tirsdag 25. april 2017

 I påskeferien var Sara på besøk. Hun ønsket en toalettveske. Meningen var at jeg skulle hjelpe henne å sy en selv mens hun bodde her. Nå ble det ikke slik.  I midlertidig ble det sydd en veske til henne med de fargene hun ønsket og jeg klarte heldigvis å få den ferdig slik at hun kunne få den med seg.


 Det å være bestemor er det beste som finnes. Jeg nyter stundene med dem og kan ikke slutte å beundre dem og elske disse stundene.  Å få et vått småjentekyss  gjør selv regndagene til lykkestunder.  Lille Era på snart 6 år overnattet i helga. Da er det eventyr på sengekanten og høy kosefaktor. 


 Så er det "lykkeboden" som streder frem. Nå har vi begynt å male og jeg begynner å se resultatet. Klarer ikke slutte å glede meg over at jeg fikk dette lille huset. Jeg har ønsket meg dette så sterkt i flere år.  Disse gamle dørene er helt nydelige. Jeg har begynt å male dem og ser virkelig hvor vakre de er. Håper på litt varme og sol som tørker opp. Neste faktor er den nye platten som skal byggen utenfor.




I dag pakker vi sekken og kjører til Tåsjø. Nydelig dag med sol og vindstille, men det er bare 1 varmegrad i lufta. Blir sein vår i år. Men det velger jeg å tro som at når sommeren kommer SÅ KOMMERN. Ha en flott dag i solskinnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ventemodus.

Etter ukesvis borte fra symaskina kunne jeg ikke holde meg borte fra sy rommet lenger. Der står 3 maskiner, alle ute av kurs for å si det pe...