onsdag 22. desember 2021

Kvelden før kvelden før kvelden.

Så ble det ei julegave til. Juleløper sydd i all hast. Har en del julestoff som er samlet over mange år og det er greit å bli kvitt noen og kunne kjøpe nye. Etter jul er det ofte litt salg og da er det greit å hamstre litt.



Jeg har solgt nesten alle dukkeklærne som jeg sydde ferdig til jul. Håper det er noen dokkemammaer som blir glade og liker å kle opp babydukkene sine. Å sy dukkeklær er absolutt et koselig arbeid. Skal ikke rare stoffstykket til og det er bare fantasien som setter grenser.





Sytrollets Fattighus har solgt mer enn jeg kunne drømme om. Det er bare så artig. Å komme på syrommet etter jul og begynne på nytt med nye syprosjekter, gleder jeg meg til.

Ellers er juletreet kommet på plass. Nissene kommet fra loftet og dukene delvis ferdig strøket og lagt på. Det er ikke kommet snø, men det ser lovende ut på værmeldingen. Vi trenger ikke mere enn et lite melisdryss. 
 Til alle dere som lurer på om det blir jul i år, jo det blir det.

Ta vare på hverandre der ute.💓💓💓💓😷.



2 kommentarer:

  1. Ja :-))) deilig jul.
    Gode ​​julehilsener til deg og masse glede til dere alle.
    Klem Viola

    SvarSlett
  2. Så kjekt det må være å få dukkeklær til jul.... jeg har laget noe jeg også opp gjennom årene, men de har helst vært strikket eller heklet...
    Riktig god jul til deg og dine!

    Julehilsen fra Hustadvika

    SvarSlett

Ventemodus.

Etter ukesvis borte fra symaskina kunne jeg ikke holde meg borte fra sy rommet lenger. Der står 3 maskiner, alle ute av kurs for å si det pe...