mandag 8. februar 2021

Tromsø Hoddie i grå Air Drops.

I dag var himmelen det vi kaller knallblå, bare helt nydelig.

Vakkert vintervær hver dag og det er herlig å kle seg godt og ta bena fatt. Kjenner en inderlig glede og blir glad og lykkelig etterpå. Nå er det ikke hverdagskost å ha minus 11 - 12 grader her. Kystværet bruker å være veldig ustabilt, dette er unntaket uten tvil.


I dag lå frostrøyken tjukk over landskapet, men når sola kom høyere opp ble den gradvis borte Jeg går litt lengre enn jeg bruker og bare nyter, sol, himmel og musikken på øret. 





Jeg har strikket "Tromsø Hoodie" og ble ekstrem fornøyd med den, kunne ikke la være å ta bilde av meg sjøl med "doningen" på. Den er varm og mjuk, strikket i Drops Air i dobbelt garn. Gikk med ca 2,5 nøster. Den er super med ørepropper i øret, skulle ørepruggen gli ut, havner den i lua.





 


Mitt motto i dag er å komme seg ut så fremst det lar seg gjøre, 

Ha en vinterlig aften hvor du enn befinner deg.💓💓💓

6 kommentarer:

  1. Deilig :-)))
    Takk for turen. Ja, det er så fantastisk ute.
    Du tok slike fantastiske bilder. Denne fantastiske blå med det hvite av snøen i trærne ... bare å bli forelsket i.
    Vi fikk også ny snø ... 30 cm og på toppen av det - 10 grader ... det er deilig i skogen og på ski.
    Det fortsetter å snø her, så det er ingen sol.
    Du har strikket deg en flott varm hette ... Jeg satte 2 luer oppå hverandre :-)).
    God uke... og deilige turer.
    Viola

    SvarSlett
  2. Så fin hoodie!! Og vinterværet er virkelig flott om dagen. Her også er det rundt 15minus men blir litt kaldere om natta..

    SvarSlett
  3. Vakkert med sol, snø og knallblå himmel! Og den lua så god og varm ut. Nyt det!

    SvarSlett
  4. Den ser varm og god ut. Fint vintervær hos deg og :)

    SvarSlett
  5. Oy, den hoodien såg skikkelig god og varm ut!
    Veldig kjekt når vi har vær som dette, - kaldt men full sol.
    Her på Romsdalskysten er kuldegradene over nå, ser det ut til,
    og vi ser mot våren.
    Ønsker deg ei fin uke framover!

    Inger G.

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...