onsdag 22. juli 2020

å feiere i eget land.

Å feriere i eget land. Det har vært ganske herlig å ikke skulle noenting, bare være hjemme. Jeg er den heldige som kan det iår. Ingen flyplasser, venting eller stress. 
Og så trenger en ikke reise langt engang, jeg tok ferja over til mitt barndomsrike .
Legg til bildetekst
Å gå omkring på gamle stier vekker mange gode minner og jeg gleder meg over å kunne huske hvor godt det var å bo på en plass som dette. Vår lekeplass var fjæra på gode sommerdager. Vi trengte ingenting, leken kom av seg selv. Vi samlet rakved, skjell og rare plastflasker og tok med hjem til lekehuset..Bare fantasien stoppet oss.

Jeg måtte samle noen steiner med hjem denne gangen også,  Hvite, glatte og fine etter tusenvis av år, rullene i hav og sand. 






Når det gjelder syrommet og håndarbeid, er det stille. Været i år har vært så fint og de fleste dagene og ikke minst kveldene er tilbragt ute. Men litt nytt stoff har jeg dog kjøpt, var i Namsos forleden og fristelsene var store når en kikker innom en sybutikk. Her på strøket er det ikke mange av dem dessverre.  Og jeg har begynt på en sommerløper, det går bare veldig sakte....

Ønsker alle en nydelig dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...