tirsdag 5. november 2019

Naturen i blonder-drakt

Da jeg kom ut en tidlig morgen, for å kjøre jentene til skolen, sto hele naturen i nydelig rimfrost.  Det var som om hele universet var i blonder drakt. Ikke så veldig kaldt her ...kun minus 4, men vi fryser.  Alltid føles  overgangen mellom høst og vinter iskald før vi venner oss til den
Selv om snøen mangler har vi nydelige vinterbilder  i naturen . Vi som kan gå hit til Helvete, (stedet kalles det på folkemunne) har all verden av skog, sjø og idylliske små plasser å trekke pusten dypt og senke skuldrene.


Og nye grytekluter er sydd til julemessa.  Fant nydelig stoff med småfugler på.




Og i en gammel bok fant jeg denne engelen. Jeg fikk nesten tårer i øyne, bak hadde mamma skrevet pikenavnet sitt og adressen sin og det beviser at glansbildet er gammelt. Et vakkert minne for meg.
Og så er det disse to... også engler💓💓

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...