onsdag 22. mai 2019

Herlige Mai

Her er vakre Cybell, Camilla og Syra. I siste sydde dukkekjoler.   Jeg har sydd flere sett og nå er noen ute for salg.  De siste dagene siden 17.Mai har vært så nydelig med sol og varme. Altfor fint til å sitte på syrommet.  Jeg har sådd blomsterfrø og det er lenge siden sist.  Håper og tror det blir blomster i sommer. Verst er hvis regnet tar overhånd, da hjelper det ikke samme hvilke blomster en håper på.


Det er første året vi er kommet så godt igang med det som skal gjøres ute. Heldige oss har hatt værgudene med oss i år.  Jeg har sprayet bildekk og håper å få plantet i dem før vi reiser på ferie. Skulle fått smurt altanen også men det er mer usikkert, vi venter nedbør de nærmeste dagene.
 


Og mai med alle sine "feiredager" som konfirmasjon, andre fridager og helligdager og sist men ikke minst alle bursdagene. Jeg kjenner mai har vært en eneste stor fest. Tenker på ferieturen som står for døra og alle trange klær som heter sommerklær. Ha en mager aften



Era og bestemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...