onsdag 29. august 2018

Bursdagsgaver



Jeg er i gang på sy rommet igjen. Har fått ryddet litt og sett hva jeg har. Er glad lysten til å sy og skape noe er tilbake. Mine aller beste stunder er ofte alene på sy rommet.

Jeg er heldig og kjeder meg aldri i mitt eget selskap heller. Det er så mye å finne på. som sagt... en symaskin er en god venn nesten alltid.... ( av og til er de litt mindre samarbeidsvillige, men pytt).


Her har jeg sydd to små løpere som skal bli fødselsdagspresang. Og håper disse faller i smak hos mottakeren.
Jeg har ikke funnet på denne blomsten selv men funnet ideen på nett. Tror det var på nettstedet til "Livi hus

Jeg har sydd en prøveduk til meg selv også. Hadde litt lin/gardinstoff som passet så bra til en duk. Blomstern er applikert på.

Til slutt og ikke minst ble denne løperen ferdigsydd. Den begynte jeg på i Sverige tidlig i vår. Ser ut som om jeg er i det "blå hjørnet" for tiden. Siden jeg sluttet med håndsøm på lukkekanten, går det så mye fortere.

Som en prøve har jeg kjøpt spray med Crom farge på Biltema og gamle pyntegjenstander og blomstervaser blir som nye.
 Ha en spray fri kveld.

1 kommentar:

  1. Så fine løpere! Koselige blomster aplikasjoner. Disse blir nok mottakeren glad for. Veldig flott den andre løperen også. Blått er flott! Så spennende og gøy med spraymaling og nytt liv på gammel pynt. Du er kreativ! Takk for kommentarer på min blogg også! Alltid koselig å lese de. :-)

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...