fredag 21. oktober 2016

sikksakk løpere

Denne uka har jeg sydd flere sikksakk løpere. Eget mønster som gir flere valgmuligheter.  Nå står julemessa for døra og de som jeg ikke selger havner i den store julegave eska.  Helt supert å begynne å få unna noen julegaver også. Blir masse hjemmeprodusert iår til glede og ergelse he he. Er i full sving med flere strikkeprosjekter også. Må bare tro jeg kommer i mål.

 Den gul/orange er litt høstpreget ellers er jeg såå glad i farger og er ikke redd for å sette sammen det jeg liker i farten,  noe som ikke alltid gir full klaff.



 Høsten har vært helt uforglemmelig i år. Sol, stille og nydelige fargespill i naturen. Som et sommermenneske jeg er, vil høsten alltid vekke negative følelser i meg, men dog. Når vi har sånne dager må en like det.

Tror ikke slike farger finnes på fargekart?? I dag er det litt landvind ute og jeg tørker klær. 
Det er fredag og fridager venter. Sara kommer ikveld så det blir taco og kos.











 Og lykkeboden vokser fram, sakte men sikkert.


1 kommentar:

  1. Så fine duker! Synes du alltid lykkes med fargene, jeg. :)

    Det ser spennende ut, prosjektet deres. Hva skal dere bruke denne lykkeboden til? Ble litt nysgjerrig, her.

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...