søndag 16. oktober 2016

Lille Celin

LILLE vakre Celin har vært på besøk. Hun er 8 måneder nå. Jeg kan aldri bli lei av å holde henne og leke med henne. Heldig er jeg som får låne henne av og til. Mamman er fra India og Celin er prikk lik henne da hun kom til Norge som baby.

Det er aldri for tidlig å begynne med julegavene. Jeg er igang med duker til søstra mi. Her har jeg brukt stoffbiter fra en bluse mamma har hatt og ikke minst fra en skjorte fra pappas dager. Litt retro og masse minner.Har applikert blomster på.
Syns kanskje den ble litt tam i fargene, men det er jo "øyet" som ser.




Vi har et nydelig høstvær på Helgeland. Dagesvis med stille og sol. Vakre solnedganger hver kveld, men jeg har ikke kommet meg ut for å ta bilder enda. Denne fine høsten holder vinteren på avstand. Håper det ikke kommer snø før til jul. 
 Ha en superfin aften der ute.

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder av lille Celin.
    Og, fin duk til din søster. Artig at det er stoff med nostalig.

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...