fredag 13. mars 2015

Toilettmappe til en babyjente



Fikk bestilling på ei toilettmappe til en babyjente. Jeg fikk riktig boltre meg i rosa stoffer og slik ble det ferdige resultatet. Den er litt stor og rommer et par bleier, salve, badeshampoo og litt av hvert som en babyjente kan trenge.
Siste på  mobilvesker, sydd i blomstret stoff kjøpt på Åhlens i Sverige (lycksele).
Skal sette i trykknapp. Passer akkurat til en litt stor mobil eller iphone. Den ene er allerede bestillt bort.


 Det ble en liten sminkeveske også i samme stoffet. Minner om sommer og sol i farger og motiv.
Det er bare slik at noen stoffer er så fine at det er litt vanskelig å bestemme seg for hva det skal brukes til. Da jeg kjøpte det var meningen at det skulle bli handlevesker, men meninger i "syverden" er enkle å skifte heldigvis.







Denne helga er det 6 uker til familien fra Trondheim kommer flyttende hit. Det er bare å begynne å glede seg. Kjenner det bare blir såååå bra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...