lørdag 14. mars 2015

Mappe til strikkepinnene

Jeg har sydd to strikkepinne mapper. Har sydd slike før men de er solgt for lenge siden. Derfor prøvde jeg meg på en litt annen variant denne gangen.  Nå skal det sies at helt fornøyd ble jeg ikke. Litt små skjønnhetsfeil trekker resultatet veldig ned.

Men det er plass til mange par strømpepinner i forskjellige størrelser. Skal se i stofflagret mitt om jeg finner flere stoff som er egnelig til å sy flere av. Er fin vennindegave/vertinnegave. ( hvis hun strikker da)

















Idag er en nydelig lørdag, fri dag og det ser ut til å bli sol. Kjenner det kribler i kroppen etter å ta fatt både ute og ikke minst inne. Jeg har ligget i dvale på sofa i to måneder etter jul og det vises. Blir en fin turdag også så Timba kan lufte seg i vårværet. Tror jeg starter på vindusvask he he. Så for dagen vise, det er herlig å bare være Sølvi også på en sånn dag og ta tiden som den kommer. Carpe Diem venner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...