lørdag 7. mars 2015

En bestemor "trip"

Jeg har vært på bestemorferie i Trondheim. Fire herlige dager med full fres. Prøvde å få tatt et bilde av oss alle hvor vi satt oppstillt og fine, men det var umulig( smiler).


Vi var i lekeland på Tiller og fikk 
lekt oss også.









Jeg sydde kjoler til Saga og Era og håpet på å få et bilde av dem i kjolene, men dette får duge. Er det full fart, så er det full fart. Ihverfall kjøpte jeg stoff sist jeg var på Stoff og Stil og med en rest av lilla stoff ble  kjolene riktig fine, mønster fra Alt om Håndarbeide nr 12 ifjord om jeg husker riktig.




Det var karneval i barnehagen også mens jeg var der. Era utkledd som ei katt og Saga som spansk danserinne.















I dag er det lørdag og regnet siler ned. Kan vi kalle det vårregn og håpe på at det ikke blir mere snø?? Ville vært fint, kjenner jeg er ferdig med vinteren. Antar vi er flere i samme båt.

1 kommentar:

  1. Så fint bilde av deg og barnebarna! :)
    Og, kjolene var nydelige!
    Søte karnevalsjenter.

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...