torsdag 1. november 2012

Mugrug

Jeg har sydd mine første "mugrug". Fant kopper i Sverige som passet perfet til stoffet jeg hadde. Disse skal egentlig fungere som en dekkebrikke og samtidig som et fat, for tørr mat vel å merke.  Koppene ga en liten forsmak på jul synes jeg. 
De er enkle å sy og det gikk unna på et par timer.

Sydde et par i lilla også (advents steming)...

. Nå er det snart dags å begynne å tenke på all innpakkingen av julegavene. Skal innom Europris i morgen å kjøpe bånd og lapper. Kjøpte noen fine i Sverige sist jeg var der også. Det er alltid moro å starte på disse juleforberedelsene synes jeg. Har allerede en kasse full med gaver som jeg har kjøpt i løpet av  året. I tillegg har jeg sydd en god del.  I dag har jeg sydd grytekluter i julestoff. Skal vise bilder etterhvert. 
Resten av kvelden blir det tv titting og strikketid. Har startet på en såkalt Isskrape som jeg håper blir super når bilvinduene skal skrapes. Den strikkes stooor og skal toves og så puttes isskrapen inni den og er ferdig til bruk.
 Vi har allerede fått en forsmak på vinter, likevel håper jeg det bare er et blaff og at det er leeeenge til vinteren kommer for fullt.
 Ha en flott kveld fra sytrollet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...