lørdag 24. november 2012

Førjulstur

Å våkne en tidlig morgen i Kyrktåsjø med denne utsikten over Tåsjø er balsam for sjelen.  Å tenne i ovnen og bare drikke kaffe og høre på Sveriges 
 radio, senke skuldrene og nyte. Sist var vi her i huset vårt forrige helg. Myrla og venninden Emma var med.

På vatnet nedenfor huset begynte isen å legge seg. Det var 1 minus og ganske guffent da vi gikk tur i hembygdsgården.
Så var vi på Frasses i Strømsund og spiste hamburger. På vannet nedenfor huset vårt var isen begynte å legge seg også.
I Sverige var julepynten ute allerede på plass mange steder. Lys i trærne og på verandaen. Fikk skikkelig julestemning. På Dollarstore sto nissene på rekke og rad. Heldigvis er vi litt senere ute her hjemme. Må jo ikke bli lei av jula før den er bjynt. Ha en flotte dag der ute.

1 kommentar:

  1. Fine bilder. Hørtes ut som en herlig helg, ja.

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...