fredag 9. november 2012

JULEKORTMAPPE TIL OPPHENG

Og for andre kort og brev. Hadde et fint stoff i avislignende trykk som jeg syntes passet ypperlig til å sy sånne mapper av. Jeg hadde tilfeldigvis noen maljer fra et tidligere prosjekt og de ble fine til å henge opp etter. I og med at de ikke er sydd i julestoff er de anvendelige hele året.Ellers er det herlig med fredag. Føles som et hav av ubrukt tid ligger foran meg og symaskina. Tenkte å begynne å pakke julegaver i helga også. Må få litt oversikt på hva jeg har og hvem det må kjøpes til. Nå bor vi ikke akkurat med store kjøpesentre i nærheten, så det trengs å planlegge alt i minste detalj desverre.  Postordrefirmaene er gode  å ha, blir noen pakker derfra.
Så ønskes alle ei super helg.
 Glem ikke far i huset på søndag. De fortjener det beste

3 kommentarer:

  1. Tack, för ett jättebra tips! Det var ett fint tyg som Du har gjort den i , tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Den ble UTROLIG FIN!!! Dritstilig!

    Ja, nå er det deilig med fredagskveld. Hele helga ligger foran oss.

    God helg, Sølvi!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...