onsdag 22. juni 2011

rrBesøk fra Hovin.

Lille Era Madelen 1 måned

 Tim og Stine med Era og Saga

Var så heldig å få besøk av Tim, Stine og barna  noen dager. Været visste seg fra sin beste side og vi bare nøt dagene sammen. Saga er blitt så stor nå som Era er født. Hun prater litt og så.
I slutten av juli kommer de hjem til Sømna for hele 3 uker.
Å være bestemor er "livets dessert" som det heter.  Jeg gleder meg stort over alle krumspring unger finner på. Om en duk blir krøllete eller det veltes et glass i ny og ne, er det ingen stor katastrofe. Det er så viktig å ta vare på denne tiden når dem er små. Når jeg kan sitte med et barn på fanget, nytes tiden og jeg blir ikke lei av å se på dem.

Ha en fin dag i SommerNorge.Akkurat i dag har vi nordvind og regn her.

2 kommentarer:

  1. familie liv er det most dyrebare vi har : ) ønsker deg en god sommer - vi er snart på vei til Hellas til sol og hav....

    SvarSlett
  2. Så flotte unger. Skjønner du koser deg sammen med de.
    Ha en fin torsdag.

    Elisabeth

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...