onsdag 25. mai 2011

Vakre lille Era Madelen

Den 14 mai kom lille nydelige Era Madelen til verden. Fordi bestemor (meg) hadde tatt ei ferie uke bestemte Era seg for å komme 4 dager tidligere, derfor var det helt perfekt og jeg kunne tilbringe de første dagen i livet hennes på Hovin sammen med henne og storesøster Saga Victoria.  Snakk om livets mesterverk. Jeg kunne ikke bli mett av bare å se på henne. Bitte liten og så perfekt.

Sutter på tommelen gjør hun også (akkurat som pappan sin da han var baby).

Stolte besteforeldre med våre 3 jenter.


Myrla koste seg med Era og var lykkelig over å få være med bestefar da han kom nedover helga etter.

Storesøster Saga nett fylt 2 år. Hun er veldig opptatt av babyen. Da vi reiste hjem gråt hun sine modige tårer og det var vont å vinke farvel.
Her på Sømna har vi ekte Helgelandsvær idag, regn og vind. Er redd vi får noen sånne dager framover, værmeldinga var ikke særlig lovende. Jeg har så mye jeg skulle gjort ute, men alt blir satt på vent.

Med vennlig hilsen Sølvi.

1 kommentar:

  1. Så nydelig Era Madelen var! Og de to andre barnabarna dine også, selvfølgelig. :o)

    Kjempefine bilder

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...