søndag 8. mai 2011

Soldag på stranda.

Da jeg sto opp i morges, gikk jeg ut på altanen med kaffekoppen og nøt sola og dagen som var i annmars. 18 varmegrader og vindstille. Ikke slike morgener det er flest av her på Helgeland. I hvertfall har jeg bare kosa meg idag og ikke gjort noe særlig fornuftig. Jeg ordnet picnic kurv og dro familien ut på tur. Vi bor like vel en perle med langgrunn strandkant og nydelig natur.





Skikkelig langgrunn og et eldorado for barna.
Til alles forundring fant jeg fram dette pic nic teppet jeg sydde for lenge siden, det har ligget på garasjeloftet og knapt vært i bruk på flere år. Husker det var mye arbeid, men jeg var sååå fornøyd da det var ferdig. Artig å ta det i bruk igjen.




2 kommentarer:

  1. Oj, vad fiiiint picnickteppe!

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en perfekt dag!
    Kjempefint teppe! Dette måtte være litt av en jobb, å sy! Men, veldig fint restultat, etterpå, da. Så bra du fant det igjen, og kunne ta det i bruk igjen!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...