tirsdag 10. mai 2011

Hoggorm

I dette fine været vi har for tiden, følte jeg det var på tide med en skogtur. Vi har en nydelig natur og mulighetene er mange. I kveld da jeg og en venninne var i skogen, holdt jeg nesten på å tråkke på denne skapningen. Med høye kneløft og hyl, reddet vi oss på et berg med oversikt....






Har ikke møtt hoggorm i skogen før, så dette ga en støkk i meg. Jeg har alltid hatt redsel for orm og tenker ofte på det når jeg er i naturen. Er redd dette kan være et minus når bærsessongen er i gang. 

1 kommentar:

  1. Hoggorm er det værste krypet jeg ser:( Hadde en liggende på gårdsplassen her forrige tirsdag og jeg liker det ikke:( Men hunden som jeg hadde på besøk syns vist det var spennende å følge med på denne skapningen som lå og frøste til oss:)
    Ha en flott kveld/natt:))
    Gunn:)

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...