lørdag 12. oktober 2024

Nok en høstdag.

 I går ble det en lang tur på meg og Basse. I tett løv og regnvått gress bar det ut på tur. Egentlig var vi ikke så veldig gira til å begynne med noen av oss to, men etterhvert stoppet regnet og turen ble riktig så fin. 



En vakker pike ble 5 år og da måtte jeg bare sy en toalettmappe i bursdagsgave til henne. Noe småtteri fra Normal oppi gjorde susen antar jeg.

..

Ellers durer vi i vei i kjelleren, (jeg og symaskina mi)Ideene står i kø og jeg vet ikke helt alltid hvor jeg skal begynne. Da er grytekluter det som oftest blir sydd. Har sydd noen toalett vesker også og bilder kommer. 
På en måte er det litt rart å ta fram julestoff, men skal det bli ferdig før messetiden er det bare å sette igang. Har erfaring med at grytekluter er salgsbart hele året forresten. Jeg har alt for mye stoff og synes det er greit å få unna litt. 









Det er ofte besøk å få av ho her. Lett på foten tripper hun opp på sybordet, ivrig etter å gjøre "hyss". Trådsneller og sprettekniv, spoler og nåler baler ho med til det faller i gulvet. Da er ho ofte fornøyd og piler ut. Ja den pus, den pus, artig er ho uansett.

Ha en fortreffelig dag med eller uten "hyss".💗😻


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nok en høstdag.

 I går ble det en lang tur på meg og Basse. I tett løv og regnvått gress bar det ut på tur. Egentlig var vi ikke så veldig gira til å begynn...