tirsdag 7. februar 2023

Ferie 2023


 Dagene er gode i Pourto Rico. Sola skinner og det er det vi vil ha når vi reiser så lang og ikke minst fra vinternorge. Vi har vært her i litt over en uke nå.
I går gikk vi opp bak hotellet opp mot Norskeplassen, fikk fin utsikt over byen. 

Vi har tatt båt til Mogan. Litt annenledes enn her  litt mer spansk og vi ser mer av den spanske kulturen.



Vi gikk til Amadores også en dag. Fin brosteinlagt tursti. Amadoresstranden er fin med herlig finsand.



Men etter all skryt blir det litt ris(bare mellom oss) maten er dyr på butikken. Tenker litt på hvordan matbusjettet er for den jevne spanjol her. Kan hende de handler andre steder, men her i Puorto Rico har jeg ikke sett noen andre matbutikker så langt. Idag skal vi til Arginnegin. Livet er herlig dere❤.

2 kommentarer:

  1. Dette såg hærlig ut du!!! Tenk å få være såpass avkledd, og få gå turer i sol og varme. :) Her fyrer jeg i ovnen, for det blåser ... 10 m/sek.... med 17 i kastene. Jeg syns nesten det blåser rett gjennom huset. Men det er faktisk 9 varmegrader ute. (Kjennes IKKE slik ut..) Det er mange som reiser til Kanariøyene nå, - jeg har to veninner som er på Lanzarote, og koser seg. Ha det trivelig videre, dere når nok tak i litt av vinteren igjen når dere kommer hjem. Fortsatt god ferie!
    Klem

    SvarSlett
  2. Klipp - klapp - klapp haken min faller ned... ahhh... så vakkert.
    Sommer, sol... deilig.
    Jeg ønsker deg en fantastisk ferie. Nyt :-) ja, til det fulle.
    Klem fra Viola og takk for vakre bildene.
    Deilig :-)

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...