tirsdag 5. april 2022

Påskeharene

Tradisjonen tro har jeg sydd noen påskeharer i år også, de fleste er solgt, men har noen i reserve i tilfelle noen vil ha. Mønster til disse er funnet på Pinterest og er veldig enkle å sy. Ansiktet lager jeg med vannfast tusj. Når du har fylt  posen med godis , knytes ørene og det blir en fin påskepynt i motsatt av påskeegget. Ungene elsker dem.


Vi har senvinter og forrige morgen så det slik ut da jeg tittet ut av vinduet. Ikke så motiverende med hensyn til at vi bare ønsker vår og varmere dager. Prøvde å sitte ute litt, men det var en sniktrekk som var iskald og jeg fant det best å rømme inn. Om en uke er påska her, men finværet med sol og blå himmel har vi nå. Værgudene har tatt totalt feil i år. Men bedre tider vil komme.

I øst herjer krigen som før og det er grusomme bilder som sveiper over tv-skjermen. Og vi sitter her og kan ikke annet enn å håpe på fred og hjelpe alle som er på flukt. 

 

Og en altmulig mappe til en mann som har alt. Sydde denne for ei tid tilbake. 



Lille Pis er bare på gjestevisitt av og til, men hun roter i sysakene, det skal være sikkert. Her sitter hun og studerer meg når jeg skriver💗

Ha en flott dag du som leser dette.

1 kommentar:

  1. Så søte påskehareposer! Jeg sydde noen poser i påskestoff og fylte med påskegodt og sendte til "ungene" i 2020 da de ikke kunne komme hjem til påske på grunn av koronaen. Men de var ikke så fine. Men i år kommer de hjem :) Har vært litt kaldt å sitte ute her også de siste dagene, men vi har ikke fått noe snø.

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...