onsdag 17. mars 2021

Hver dag er en gave

I de siste dagene har jeg sydd dukkeklær til ei dame som ringte å bestilte. Dette er kose sying. Det er alltid en fryd å sette i gang. Det ble kåper med hette, flere kjoler, overall og babypose. I dag går pakken i posten og jeg håper kjøper blir fornøyd denne gangen også.


Moro ikke minst å sy babypose til dukken.  Lenge siden sist og heldig som jeg var fant jeg stoff i mine gjemmer som passet.









👫👫 Snart er påsken her og jeg er i gang med litt påskehareposer, sydde flere slike i fjord og det ble suksess til småjentene i familien. De fylles med påskegodt og er artig å gi bort til andre også.  Mønster fant jeg et eller annet sted på nettet i fjord. Antar den vertfall ligger på Pinterest om noen har lyst til å sy.😊






Vi nærmer oss vår og jeg kan ikke si hvor fantastisk det er. Enda er det en del snø her, men i dag er det mildt og litt vårlig i luften.



Dagens ord, (lånt fra nettet) ha en flott dag alle der ute💕

3 kommentarer:

  1. Dukkeklærne er vakre, jeg liker dem veldig godt, og mottakeren vil helt sikkert være veldig fornøyd.
    Jeg tror du sydde også disse påskehasseposene i fjor, jeg likte dem så godt ... men du vet :-)) at enda et år er over. Heeeeh, hva synes du om det?
    God kveld til deg og mange hyggelige hilsener. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. p.s. bildet er vakkert ... hvordan byen og fjellet reflekteres i vannet ... har gode turer utenfor.

    SvarSlett
  3. Så flotte dokkeklær og posar :) Vil tru det blei sett stor pris på.

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...