torsdag 24. desember 2020

Julaften

Det er julaftensmorgen og jeg er alene som er stått opp. Ute herjer sydvesten og regn og vind slåss om lyslenka som vaijer i kastene. Sånn kan juleaften bli her på Helgeland. Vi håper på et lite snødryss men det kan slå feil. Uansett jula kommer og vi gledes.  Her er gryteklutene som ble sydd i all hast til en mann.  Litt maskuline med en seilbåt på( håper jeg)

Vi har hatt en alldeles nydelig førjulsvinter med pluss 4, ingen vind og vakre solnedganger i ukevis. det har blitt mange gåturer rundt i den vakre naturen vi har her.


Mannen  i huset har snekret et kirkehus etter litt mas og kommando og det ble så fint.
 

Også en julegave, lang juleløper til en vakker dame.


Da ønsker jeg alle en fantastisk julehelg med mye god mat og kjærlighet i heimen.


 

1 kommentar:

  1. Fantastisk - julaften. Nesten alt er klart her hos oss ... Juletreet i rommet får sin siste dekorasjon og vil skinne for første gang om kvelden ... Vi har ikke snø, men solen skinner vakkert ... og på 2. høytid skal det være kaldt kanskje snøfnugg kommer ...
    god jul til deg og mange hilser fra Viola
    Klem

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...