lørdag 13. juni 2020

Forglemmegei

På en liten morgen tur med hunden, kom jeg over en stor tue med "Forglemmegei" i veikanten. Kunne ikke la være å ta noen få med hjem i en bukett. Lenge siden jeg har funnet disse i naturen. 

Vi har alldeles nydelige dager med sommer for fullt og vi er heldige som bare kan nyte det. Å ha hjemmeferie er ikke så verst. 

Sol nesten hele døgnet.

Min versjon av penal


Bitte litt tid har det blitt på syrommet også. Fant så artig ide på nett for å sy penal. Ikke helt perfekt fasong enda, men med litt øvelse blir den bra.


Samtidig har jeg prøvd ut en miniveske for plaster, piller og litt førstehjelp for å ha i håndveska.  Var ikke helt heldig med "korset", men å lære av sine feil er alltid best.

Måtte alle få en fin sommerdag💓💓

1 kommentar:

  1. Du har laget søte liten poser. Og yes - det er bare fantastisk utendørs i naturen :-))
    Etter mange uker eller nesten måneder hadde vi endelig et fantastisk familiegjenforening i helgen ... det var så fint. Glede pur.
    Ha en vakker uke. Hilsen deg.

    SvarSlett

Herlig "landvindsrokk"

  Vi har hatt et par dager som regnet har fosset ned fra alle kanter. Jeg har benyttet dagene  på syrommet selvfølgelig. Men i dag skinner s...