tirsdag 22. november 2016

Jula begynner å innta plassene.....

Dagene kommer og dagene går, nesten litt fortere nå i mørketiden. Disse gryteklutene er kanskje det siste jeg får tid å sy før jul. Nå strikkes det for fullt. Har veldig dårlig tid nå dessverre. Fikk panikk når noen på jobben sa det var første søndag i advent  til helgen. Jeg har bare skjøvet alt foran meg....



Disse er sydd i fjord og jeg fant dem da jeg ryddet syrommet,
(Denne fantastiske gamle mannen er helt herlig og jeg måtte ta han med som et lite speilbilde av meg selv, uhøytidelig og morsom.)

Vi har vært i Sverige noen få dager og handlet til Jul.  Var i Strømsund og drakk kaffe ilag med June også. Og Bettan var innom på besøk, fikk høre mye nytt om Tåsjø og litt gammel historie (artig).
Det var litt mere vinter i Sverige enn her, men bare minus 1-2 grader. Tim og Stine klippet hekken sist dem var der og som bilde viser.... i ankelhøyde. Nå mangler vi ikke utsikt ihverfall og ikke minst har vi masse innsyn he he he...


Og så steker vi falunkorv til middag med potetstappe og nyter gjestfriheten i Sverige.

Jeg er kommet igang med å pakke julegavene. Hele søndagen gikk med, men så er jeg ikke lagt unna mål. De vanskeligste gavene er forsåvidt ikke kjøpt enda, men pryder butikkhylla fremdeles. Som om ikke det er nok så skal jeg både til Trondheim og Namsos de nærmeste dagene og jakten på de siste gavene er igang. Som før om årene så fantaserer jeg stadig om å bli ferdig sååå tidlig og bare sulle rundt den siste uka. TROR ikke det blir sånn iår heller dessverre.


Og dette nydelige bilde av denne tigeren måtte jeg bare ha, det er i 3D.


HA EN NYDELIGE KVELD DER UTE:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...