tirsdag 22. mars 2016

Snart påskefri....

En dag til på jobb så braker det løs. Fridager, sol(vi skal ha det), appelsiner og kvikklunch for ikke å snakke om smågodt, kjøpt i bøtter og spann på Rema. Påske "here we come".
Så vi har kosa oss, skulle kjøpe mere kvikklunch idag, men der ble jeg reven gitt. Tomt for alt. Hi hi sånn går det, men påskesnøen laver ned idag. Lite kan det minne om vår og lune dager med gåsunger og hestehov i veikanten som vi venter mest på. Måtte måke trappa idag, fysj .






Påskeeggene er ferdige så mottakerne kan bare komme.
Har sydd en påskeduk. Hadde masse gule stoffer når jeg så meg rundt.  Var supert å kunne sette seg å sy litt. Det ble ei toalettmappe med sminskepung og mobilholder også
Hadde så fint et hestestoff liggende, dette blir til ei skikkelig hestejente.

Som ekstra pynt sydde jeg en liten fugl i gult såklart(påskefarge). Den satte jeg en nøkkelring i så den kan brukes til noe nyttig.
Nå som dagene blir lengre begynner jeg å få mere arbeidslyst. Lyset har så mye å si for trivsel og psyken. Det kjennes verre for hvert år, hva nå det kan komme av.
Ønsker alle en riktig god påske ute eller inne.



1 kommentar:

  1. Heisann! Her var en ny blogg, ja. Og den fant jeg fordi du la igjen en hyggelig kommentar hos meg. Tusen takk.
    og så mye fint du har å vise da. Mapper og punger blir det aldri nok av. Så i butikken i går at det var ganske utplukket av diverse søtsaker, ja. rart hvor vi hamstrer bare det er på salg. Slik er det med stoffer også :-) Riktig god påske!

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...