søndag 13. mars 2016

Dukkeklær

Litt av sygleden er tilbake. Da Era og Saga spurte om klær til dukkene ble jeg kjæmpe glad egentlig. Det er så lenge siden jeg har sydd dukkeklær og jeg husker at jeg elsket det. Kunne jo trylle fram litt av hvert bare av en liten fille bit stoff. Mange ganger gikk jeg i kleskapet og hentet klær som var "ute av drift" og det var supert at de kunne bli til nytte igjen.
Sydde hettejakke, bukse  og nattdrakt denne gangen. Nå står bestillingene i kø fra to dukkemammaer he he.


Når det er sagt så er jeg blitt gammeltante til denne vakre baby. 5 uker her og jeg var så heldig å passe henne noen timer her om dagen. Lykke.
Heldigvis ser det ut som vinteren holder på ¨slippe taket. Regn og regn melder der framover.

 Sånn liker vi ikke å finne bilen om morgenen når vi skal på  jobb.
Disse bildene er tatt for 10 dager siden. Heldigvis er dagene blitt lengre og inni bilen kjener jeg sola varme veldig når jeg kjører hjem fra jobb og gir tegn om vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...