torsdag 15. mai 2014

Vimpler

Den forrige uka ble det sydd vimpler i flere varianter. Noen ble gitt vekk før jeg fikk tatt bilde også. Disse er sydd i OleBrum stil. Hadde gjemt et stoffstykke fra OleBrum og Nasse nøff. 

Sydde tre varianter i rosa nyanser også. Har jo tre jenter i familien thi hi... Det var veldig enkelt å sy disse. Klippet ut trekanter, sydd vrange mot vrange, snudd og sydd med søm rundt. Hadde ikke nok skråbånd for å sy fast til, men det gikk like godt med bare å sy sammen strimler.

I går fylte Era Madelen 3 år. Fikk sendt bilde fra Stine i gårkveld. Da lå hun i senga si og så fullstendig utslitt ut. Det hadde nok vært en knall fest som seg hør og bør for ei prinsesse.Her er hun sammen med onkel Raymond og storesøster Saga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...