mandag 8. juli 2013

Sverige

 
Siste uka før Rolf P reiste til Montenegro var vi i Sverige i over ei uke. Fikk tatt en titt på hva Vuttudalen Bygg hadde gjort med vannskaden og så var vi på midtsommeraften i Strømsund. Det var artig å oppleve hvor mye annenledes svenskene feirer enn oss. Vi tenner bål og griller, mens svenskene har sin maistang og feirer nesten som vi feirer 17 mai fikk jeg inntrykk av.
Heime i "stugan" hadde liljene og pionene blomstret.
Vi fikk besøk av mamma, Yvonne og Myrla som var sammen med oss til vi dro hjem. Vi var i strøm å handlet, spiste på Frasses og ikke minst innom "loppis".
Neste gang vi kommer til Sverige blir det tyttebærplukking. Er spent på om det blir like mye bær som i fjor.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...