lørdag 13. juli 2013

Regntunge sydager.

Været vi har her på Helgelandskysten er bare helt utrivelig, regn og vind og atter regn dagen lang. Da er det greit å være godvenn med symaskina på syrommet.
Sydde mobilveske til Myrla i går. Hadde en bitteliten bit igjen etter putene jeg sydde som ble akkurat nok til denne. For ei stund skrev jeg ut noen "vintage bilder" fra nettet som passet så godt på ei sminkeveske.
Til alt hell hadde jeg glidelås i samme fargen som passet. Er alltid på jakt etter brukbare glidelås før jeg kaster klær og vesker "utgått på dato". Det er ikke bare å gå på nærmeste butikk å kjøpe det en trenger hver gang. Alltid supert med " altmulige " roterommet mitt i kjellern, offesielt kalt syrom. Thi hi hi).
 
Ved kjøkkenbordet mitt i dag har jeg denne vakre jente trekløveren med barnebarna Myrla, Era og Saga som sitter å perler.
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...