onsdag 18. april 2012

Vi har hatt en nydelig dag og det kjennes på kroppen. Blir glad av sola som har skint på oss hele dagen. Måtte sitte litt på altanen med kaffekoppen da jeg kom hjem fra jobb. Vi har snø rundt huset enda og hagen er en stor snøhaug, men du verden det tiner fort.

Jeg har fått tatt åretes første sykkeltur. Riktig nok en kort en, men likevel.Det var så kald vind og jeg måtte snu halveis på sykkelruta mi. Godt var det uansett.  Innerst inne bestemte jeg meg for å sykle MYE  i framtiden. Thi vi får se...

Forrige uke var vi i Sverige i huset vårt.  Herlige late dager og vi var heldige med været også.  Her spiser vi nattmat, det ble seine kvelder med masse brettspill. Koslig med ungdommer i huset.
Snøen var i ferd med å smelte, men Tåsjøen var islagt ennå.


Vi hadde bilhenger med oss og på et utroligvis fikk vi med både sofaene, større Tv, tv-bord, stereoanlegget, microbølgeovn, stor kiste til vedkasse, kurver til kleskapet og mye annet krimskrams.  Nå begynner det å ligne et HJEM.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...