fredag 6. april 2012

Langfredag

Med mengder av snø og vind kom vinteren tilbake for fullt. Vi har 6 april og vi forventet vår, men det ser ut som om den er laaaanngt unna desverre. Tim og småjentene er hjemme på påskeferie. Kos med småunger i huset og jeg går opp i bestemorrollen for fullt. Det er så herlig å ha alle barnebarna her samtidig.
Desverre har vi vært syke alle mann utenom meg. Oppkast, feber og bihule betennelse. Ikke så bra, jeg som hadde lånt en barnevogn og i tillegg tatt ned den gamle fra Raymond var liten. Trodde vi skulle trille lange turer i påska og være mye ute. Når det er sagt så har vi ikke vært utenfør døra med barna en eneste dag. Først var det mengder med regn, så kom all snøen.
Sola titter fram i mellom snøværet, men ikke tid til å gå ut før det laver ned igjen.
På 2.påskedag tenker vi å kjøre til kyrktåsjø i Sverige. Har 4 dager avspasering til gode og skal nyte noen dager i huset vårt. Antar det er full vinter der også, men likevel vi skal nyte dagene og bare kose oss.
Til alle mine venner ønsker jeg dere en god påske og håper alle har det bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...