tirsdag 24. april 2012

Dukkeklær

Jeg fikk en telefon fra ei dame som hadde kjøpt dukkeklær hos meg for mange år siden med spørsmål om jeg sydde dukkeklær fremdeles. Da jeg allerede hadde noen klær ferdigsydd, ble det raskt unna gjort å få ferdig en pakke til henne. Nå håper jeg det er en lykkelig dukkemamma som blir eier av disse klærne.
Å sy dukkeklær er kjæmpe gøy. Trenger ikke rare stoffbiten for å få til et plagg.
Da jeg har 3 jentebarnebarn antar jeg det blir sydd mere etterhvert. Jeg har alltid fine stoffrester liggende i fall det er spørsmål om å sy til noen.

Vi har flott værdager på Helgeland for tiden, nå skal det sies at sola ikke akkurat skinner. Men det er vindstille og fint.

2 kommentarer:

  1. Så gulligt och rart till dockorna.

    SvarSlett
  2. Så fine dukkeklær du har laget! Enig, det er kjempegøy å lage slike småplagg :)

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...