fredag 2. desember 2011

Har sydd grytekluter som skal selges på julemessa i morgen. Jeg både gruer og gleder meg. Det blir liksomt litt uvant å stå å selge det som jeg har laget. Synes sømmene er skjeive, fargene feil osv, men jeg må stå løpet ut nå.

Disse elefantene har jeg trykt på ubleket lerret. Blandet litt rødt og svart for å få litt skyggevirkning. Ikke mye som minner om jul...
Jeg måtte bare sy noe med glade sukkertøyfarger. Så valget ble små brikker som kan brukes både som spisebrikke eller duk. Passer på et serveringbrett også hvis noen skulle ønske det. Eller kanskje en litt stoor "mug rug". Ja mulighetene er mange dersom en sitter å leker med stoffbiter.
Er glad i farger og det gjenspeiler seg i alle arbeidene mine.

 Blir spennende å se hvordan dagen blir i morgen.  Uansett , jeg ta masse bilder og legge på sida mi etterhvert.


Ønsker alle en fin kveld .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...