onsdag 28. desember 2011

Pinnekjøttet koker og det sper seg en fantastisk duft i huset. Snart kommer mamma, Yvonne, Daniel, Raymond og Maria på middag. Det ble så stillt i huset når Tim og familien dro. Savner Saga og Era veldig.
Jula i år har vært stormfull, masse regn og vind.  Ikke mye julestemning egentlig, men vi gjør det beste ut av det.
Jeg har vært på jobb en dag i jula, har fri til fredag nå. Det er så mange vi skulle ha besøkt og mange vi skulle ha hatt på julebesøk, men dagene går så fort.

Jeg har benyttet dagen i dag til rydding, litt klesvask og matlaging.  Vi fikk så mye fint i julegaver og jeg har sortert og plassert noe av det inntil videre. Nå er det nisser overalt, men jeg gleder meg til å få ting på plass etter jul faktisk.

Ha en fin romjulsdag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...