lørdag 4. desember 2010

Jula sniker seg innpå, også hjemme hos oss. Myrla er veldig ivrig, og jeg må nesten stoppe henne litt ellers er det snart bare juletreet som mangler. Idag har vi hengt opp lys ute på altanen og  det ble så fint. Fikk kjøpt kjøtt til rullen i dag og skal sy den i morgen. Er snart i rute med julegavene også, skjønt de vanskeligte er fremdeles på butikken,..,,
Akkurat  nå har vi akkurat nok snø til jul også, skjønt det melder mildvær i morgen. Jeg synes det er fint som det er nå. Men vi har tre uker til jul og mye kan skje. Jeg skal sy julestrømper i morgen. Har lovet julrstrømper i år med innhold (fikk ikke tid i fjord). Har stoffene klare, men det er tiden det spørs på... Akkurat for tiden har det vært hektisk hjemme. Har hjulpet unger med flytting og tiden flyr. Nå begynner imidlertid flyttingen å ordne seg og når det roer seg, vil jeg også komme i symodus forhåpentligvis.
Akkurat nå gleder jeg meg over nuet.

1 kommentar:

  1. Så koselig dere har pyntet!
    Her skal det stekes smultringer i dag.

    Ønsker deg en fin andre søndag i advent og en fin ny uke. Snakkes vel i morra. :o)

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...