søndag 5. desember 2010

Andre søndag i advent.

En herlig søndag er snart over. Ute laver snøen ned og jeg smågruer til i morgen tidlig. Ikke særlig fristende å kjøre på jobb i dette været. Kunne gjerne hatt en søndag i morgen og.
Jeg har begynt på julestrømpene, fikk klippet ferdig 3 par i kveld. I morgen skal jeg sy dem og er spent på resultatet. Har kjøpt en del småting og så blir det masse godteri, klarer jeg det skal hele familene få i år. Alltid artig å overraske thi hihi.
Da jeg  og Myrla var kjørende i Brønnøysund i ettermiddag, tok jeg to bilder. Dette er steder jeg passerer hver dag på vei til jobb, men uansett, vakker natur. Tenker vi er veldig heldig som bor på vakre Helgeland.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...