tirsdag 6. juli 2010

6 JULI

Tror denne sommeren blir det vi kaller en skikkelig Helgelandssommer.
Har ikke hatt badeklær på hittil i sommer. Ingen dag på stranden, bikinien ligger trygt blandt alle sommerklærne ubrukt. Og det er 2 mnd til jeg reiser til Rhodos.

1 kommentar:

  1. Her har du fått gjort litt endringer, ja.
    :o)
    Snakkes i morra!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...