mandag 10. februar 2014

Morsdag



Hurra for mor. Mamma, bestemor for den saks skyld. Vi har blitt feiret med blomster, kake og kort. Siste kakebiten satt liksom langt inne da jeg var innom hos søstra mi som hadde bursdag også. Da jeg sto opp i dag var jeg fortsatt mett. Blir veldig lett middag i dag, bare et par egg og tomatsuppe.
Her er kortet og Saga har skrevet navnet sitt sjøl.
 
Rose og en engel fra min mann( beste i verden).
Eføy formet som et hjerte fra Yvonne og Myrla. Vin, sjokolade og duftlys fra Maria og Raymond.(morsomt kort også)

Også ho gamle fantastiske mamma ga  meg 100 kr og et bilde hun fikk av meg da jeg gikk videregående i Brønnøysund for mange, mange år siden. Kjempe koslig å få.
I går tidlig på morgenen ble det sannelig sydd litt også. En Pc mappe til en kollega på jobb og dynetrekk til Saga og Era

 
 Fant dette stoffet på Jysk før jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...